MarkLogic
flow-image

Data als strategisch groeimiddel in 2021

Deze bron is gepubliceerd door MarkLogic

In het eerste kwartaal van 2021 heeft WBR Insights 100 Chief Data Officers en aanverwanten van de inkoop- en verkoopzijde van bedrijven in heel Europa ondervraagd over de uitdagingen waarmee zij in 2021 werden geconfronteerd als gevolg van de impact van de COVID-19 pandemie en de innovatieve oplossingen die zij implementeren.Na de financiële repercussies van de crisis van 2008 versnelt COVID-19 nu de digitale adoptie. De pandemie heeft gediend als een lakmoesproef voor de robuustheid van de digitale infrastructuur van bedrijven. Dit verslag gaat in op de ontwrichting waarmee kapitaalmarkt- en financiële ondernemingen van diverse kanten te maken hebben gekregen, waaronder een stortvloed aan regelgeving en enorme marktvolatiliteit. Hiermee wordt duidelijk gemaakt dat de behoefte van bedrijven aan veilige, nauwkeurige, tijdige, volledige en consistente datasets nog nooit zo groot is geweest

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Audits, ERP, Cloud, Risicoverkleining, Financiële diensten, Verzekeringswezen, Omzet, Omgeving, Big Data